субота, 07. јун 2014.

Mini HAUL! + obavestenje vezano za YouTube Channal! :)

  Evo i novog post-a. :) U ovom postu cete procitati i videti sta sam ovog meseca kupila sto od sminke sto od kozmetike, a i napokon je krenula reaulizacija YouTube Channal-a. :) Ne mogu da vam opisem moju srecu zbog svega toga. Prvi video koji je snimljen je moja obrada pesme od Amy Winehouse-You know I'm now good... a za par dana ide i prvi snimak vezan za sam blog i za sve ono sto ja volim. :) Nego da krenemo... :)

  Prva stvar koju cu vam pokazati je labelo marke Essence "Kiss Care Love". Na ovo labelo sam naletela u DM-u i posto sam veliki ljubitelj Essenc-ove sminke odlucila sam da priustim sebi i ovo jedno labelo. Prilicno je lepog mirisa, narandzaste boje i kada ga namazete na usne imate osecaj glatkoce. Ne volim labela koja su nekako teska to jest, kad ih namazem na usne imam utisak kao da sam samo labelo mazala vise puta a ne samo jedan do dva sloja.


  Sledeci proizvod koji sam takodje kupila u DM-u je Balea "Melon Tango BodyLosion". A pored losiona uzela sam i gel za tusiranje s istim mirisom naravno. :) Veliki sam ljubitelj losiona za telo i mogu vam reci da je moja soba i moj kozmeticki kutak (da tako kazem) prepun losiona za telo raznih proizvodjaca, raznovrsnih mirisa, velicina... Ovaj losion i gel za tusiranje su me privukli prvenstveno zbog njihovog pakovanja i kada sam videla da je miris dinje prosto sam morala da ga kupim. Losion je na biljnoj bazi i u sebi sadrzi glicerin koji dodatno hidrira kozu u letnjim mesecima i cini je veoma mekom, sto je i tacno. Lako se razmazuje po telu i brzo upija. Ko voli miris dinje neka odmah ode u DM i neka sebi pruzi to zadovoljstvo jer je sama serija ova dva proizvoda ogranicena, limited edition.



  O sledecem proizvodu sam dosta citala sto na blogovima drugih blogerki sto ovako na internetu i prosto sam morala i ja da ga probam i uverim se da li je taj proizvod stvarno toliko dobar. Radi se o Garnier "Micellar Cleansing Water". To je proizvod koji u jednom potezu uklanja sminku sa ociju, cisti i smiruje kozu lica. Nanosi se na lice, oci i usne uz pomoc tufera, bez trljanja i ispiranja, dovoljno je samo da prodjete. Ja sam odusevljena ovi proizvodom. Cena je pristupacna (negde oko 800 dinara u DM-u) i toplo preporucujem ovaj proizvod.




  Primetila sam da sam u zadnje vreme postala veliki zavisnik kataloske prodaje sminke. Tacnije, obozavam proizvode iz Avon-a... Hvala Bogu, pa moja drugarica radi za Avon i bukvalno svakog meseca narucujem po nesto novo. :) U prosloj kampanji na akciji su bili karmini (npr. dva karmina za 499dinara) i ja sam odabrala dve fenomenalne boje. Veoma su slicne kada se pogledaju ali kada se namazu na usne uvidi se razlika. Prvi karmin je malo tamniji i prosto tu boju jurim vec duze vreme i eto nadjoh je u Avon-u. Kada se pogleda boja izgleda kao braonkasto ali kada se namaze na usne odmah je sama boja drugacija.





  A druga boja karmina je malcice svetlija od prethodne i ima male sljokice koje daju usnama prelep sjaj.





  Jedno vreme u opste nisam kupovala lakove za nokte, ali etoo ovog puta sam odlucila da sebe castim jednim lakom za nokte. :) Lak je marke Gabrini i na bocici pise "Confetti". Providan je ali u sebi sadrzi kao male sitne konfetice koje su upotpunjene sljokicama. Kada sam ga namazala na nokte i sacekala da se osusi nisam mogla da verujem koliko je u sustini sama boja laka odlicna. Lak je postojan, ne skida se brzo, za svaku pohvalu.




  I za kraj jedna RANDOM stvar. Kod mene u mom kraju je poceo sa radom Frikom sladoled, to jest sanduk sa istim. I ne bih ja bila ja kada ne bih stala i pogledala sta su nam spremili zanimljivo za ovo leto. Prvi sladoled koji sam ugledala je "King Prestige BROWNIES". Da budem iskrena, privuklo me je samo pakovanje tog sladoleda. :) Inace, na pakovanju pise Gold Edition, a zasto pojma nemam. :D Kada sam otvorila kutiju imala sam sta i da vidim... Ceo sladoled je oblozen bojom zlata! Jaa prosto ne mogu da vam opisem moje zadovoljstvo i odusevljenje u tom trenutku! :) Videcete sliku pakovanja sladoleda ali sam sladoled ne, jer ipak zelim da se i vi odusevite kao i ja. :)




  Eee daa, dosli smo i do kraja ovog post-a. Vec sutra cete imati priliku da vidite i procitate nesto jos zanimljivije, a do tada mi budite nasmejani, lepi i veseli... 

 P. S.
   Sutra ce na mom YouTube Channal-u biti postavljen video na temu "Sta se nalazi u mojoj torbi". Naravno, za sva vasa pitanja, pohvale, predloge i kritike sam tu, i trudicu se da na sve odgovorim. :) Do sutra... xoxo