субота, 21. фебруар 2015.

Sminka Za Svaki Dan

  Open! Novi post je tu! Iskrena da budem, dvoumila sam se izmedju nekoliko MakeUp look-ova jer nisam mogla da se odlucim koji da Vam prikazem, aliii nekako sam se odlucila za ovaj. 
  P. S. Malo me svetlost nije posluzila i slike mozda nisu lepo ispale, a i slikala sam se telefonom. Unapred se izvinjavam zbog toga. I da napomenem da sam koristila neke iste proizvode koje ste mogli da vidite u proslom postu. :)


  Odlucila sam se da Vam pokazem kako se ja sminkam kada krenem u setnju sa drugaricama, na fakultet, znaci neka opustena ili ti casual varijanta. Videcete da i sami da je ovo sasvim neki neutralan look. Obicno ne stavljam senke za oci mada, ako nekad stvarno zeli da ih istaknem onda to obicno bude neka crna senka i to samo na kraju samog kapka i sa vrlo malo bele senke u uglovima. Ali nekad kada ne stavim senku, tacnije kada sam u zurbi a opet zelim da istaknem oci stavim ajlajner i prosto sam zadovoljna! :) Ovaj look je i bez senke i bez ajlajnera, ali sam istakla usne gde sam upotrebila ombre tehniku. Moram da kazem da se jos uvek vezbam da iscrtavam usne u ombre fazonu i nadam se da ce Vam se svideti i naravno, ne zamerite. Sto se kaze: "Niko se nije naucen rodio"! :)









  Od proivoda sam koristila:
Gosh "Foundation Primer Cream" prajmer
Avon "Mattifying Foundation" tecni puder u broju - Natural Beige
Gosh "Pressed Powder Poudre Compacte" kameni puder u broju - 02 So Natural
Gosh "Giant Sun Powder Poudre Soleil Geante" bronzer u broju - 001
Essence "Lash Base Mascara" baza koja ide pre same maskare
Essence "Lash Princess Volume Mascara" maskara za veci volumen trepavica
Essence "EyeBrow Desinger" olovka za obrve u broju - 02 Brown
Don Juan Matte karmin u broju - 311
Kost "Lip Pencil" olovka za usne u broju - 68

  Nadam se da Vam se ovaj post dopao. Sledeci post mozda bude malo drugaciji od ovog ali ocekujte neocekivano. Naravno, bice mi drago ako ostavite komentar, date kritiku ili mozda pohvalu. :) Pogledajte, komentarisite i sirite dalje. Budite mi uvek lepe i nasmejane, kao sto i jeste.

  Do sledeceg posta, xoxo