среда, 22. октобар 2014.

Nesto malo drugacije!

   Posle duzeg vremena evo me opet. Zbog nekih licnih obaveza sam morala da zapostavim blog i pisanje postova ali od danas se vracam i pokusacu da svakog dana izbacujem po jedan post. Svi Vi koji ste imali priliku da citate i posecujete blog navikli ste da ja obicno izbacujem postove vezane za modu, ishranu, takodje pisem i o meni omiljenim proizvodima ali danasnji post ce biti malo drugaciji i nadam se da ce Vam se svideti.
   Puno sam razmisljala koji MakeUp Look bih mogla da Vam pokazem i odlucila sam se za jedan koji ja najcesce koristim i koji mi jako lepo stoji. To je takozvani, smoke eyes. Pritom zelim da naglasim da se ne bavim profesionalnim smikanjem ali mi je sminkanje moja velika ljubav.


   Kao sto vidite ovo podseca na klasican smoke eyes, ali samo sam u sredisnjem delu oka stavila srebrne sljokice dok u uglu oka belu senku i na kraju crnu. Na usne sam nanela karmin braonkaste boje koji nije toliko jak i isto tako, olovku za usne u istoj boji.





     Od proizvoda sam koristila:
  -Essence "Stay All Day Long-Lasting Powder", broj 30 Soft Sand
-Essence "Oz The Great And Powerful HighLighter Powder", broj 01
-Essence "Cover Stick", broj 03 Matt Honey
-Essence "Get Big Lashes Mascara", broj 03 
-Essence "Compact Powder" sa matirajucim efektom, broj 10 Light Beige
-Paleta senki "Meis"
-Alverede "Lidschatten Basis", podloga za senku
-Karmin "Moda", broj 103
-Olovka za usne "Kost", broj 68
-Aura podloga za sljokice
-Najobicnije sljokice u srebrnoj boji



Cetkice koje sam koristila za ovaj MakeUp Look su sledece:


   To bi bilo to sto se ovog posta tice. Nadam se da Vam se svideo i ako zelite jos neki ovakav post slobodno mi napisite u komentaru. :) Sva pitanja i odgovore mi mozete postaviti na mojoj FaceBook stranici OVDE. Inace, moj novi hobi je Avon kozmetika tako da ako imate neka pitanja vezano za sam Avon ili ako zelite nesto da porucite a iz Nisa ste tu sam. :) Jos jednom se nadam da Vam se ovaj post svideo! Do skorog posta... xoxo

Нема коментара:

Постави коментар