четвртак, 3. јул 2014.

Sedam namirnica koje tope kilograme!

  Kao i svaka zenska osoba na planeti, pa i ja uglavnom kuburimo sa viskom kilograma! Zbog nekih dijeta dovodimo svoje telo i organizam u totalnu katastrofu, i pritom ne razmisljamo da li je to dobro ili ne! Ja sam licno isprobala sve moguce dijete a da se pritom ne konsultujem sa lekarom, i dovela sam svoj orgnizam do katastrofalnog stanja a da pritom nisam smrsala ni kilogram. Zbog toga sam resila da malo istrazim po internetu i naisla sam na spisak namirnica za koje sami lekari tvrde da one tope kilograme. Iz tog spiska sam izdvojila sedam namirnica za koje smatram da mogu da se kupe kod nas, sto na pijaci, super marketima i zdravim hranama. Pa evo sedam istih...

Celer

  Celer sadrzi manje kalorija nego sto potrosimo prilikom njegovog unosa u organizam. Nutricionisti kazu da bi najbolje bilo da ga kombinujete sa nekim drugim namirnicama. I tajna samog celera je veoma prosta.





Omega-3

  Vec je dokazano da su ove kiseline dobre za regulaciju meabolizma i imaju udela u kontroli topljenja masti.  Mozemo da ih unesemo u organizam kroz namirnice kao sto su riba (tunjevina, haringa, losos) ili kroz suplemente. Moram da napomenem da je meni Omega-3 dosta pomogla oko metabolizma!




Cia seme

  Priznacu da sam za ovo seme prvi put procitala dok sam istrazivala ovu tematiku! Samo seme je bogato proteinima, vlaknima i omega-3 masnim kiselinama i pomaze u regulisanju metabolizma, suzbija apetit i pokrece hormon glukagon. Priprema je laka i jednostavna... Potopite seme u vodu na oko 15 minuta, tako da nabubri za oko 10 puta. Zasitice vas, a necete da se osecate kao da ste se prejeli. Seme mozete dodati i u sejkove, salate, jogurt ili ovsenu kasu. Ovo cia seme mozete kupiti u svim prodavnicama zdrave hrane!


Grejpfrut

  Grejp ubrzava vas metabolizam i pomaze pri samom sagorevanju kalorija. Ovo voce ce vam pomoci da se unosenjem samo nekoliko kalorija osecate sitim i punim energije. Preporucuje se da se jede u vocnoj salati ili mozete da pijete sam sok grejpa. Ja nekako vise volim da iscedim grejp i pomesam sa limunom i dobijem prelep cedjeni miks (ja bar tako volim da zovem mesavinu grejpa i limuna)!




Celo zrno zitarica

  Neka istrazivanja su pokazala da je celo zrno zitarica zdravije od onog rafinisanog. I njih bi bilo dobro uvrstiti u dijetu jer je potrebno vise vremena da se ovakva hrana svari pa cete duze da osecate sitost.




Brazilski orah

  Po meni je ovo jedna od najukusnijih namirnica koja sagoreva kalorije. Podstice rad metabolizma i podstice rad hormona. Takodje pomaze i u borbi protiv celulita i jaca imuni sistem. Kao i sto sami znate, brazilski orah mozete kupiti u prodavnicama zdrave hrane.




Avokado

  Avokado je, kako kazu istrazivanja, trostruki sagorevac masti! Ima dosta pozitivnog uticaja na nase zdravlje. Redukuje holesterol, smanjuje rizik od srcanih oboljenja, dobar je za oci i kosu. Mozete da ga jedete kao salatu, pomesanu sa paradajzom.




  Nadam se da sam vam bar malo pomogla i da ste uspeli malo vise da saznate o ovim namirnicama i kakvo je zapravo njihovo dejstvo. Kao sto sam napomenula u uvodnom delu, naisla sam na veliki spisak namirnica za koje se tvrdi da tope kilograme, ali ja sam odvojila one za koje smatram da su meni najblize i sto je ono najvaznije mogu se kupiti i kod nas! 

P. S.

  Dobila sam dosta pitanja od vas vezanih za video "TMI Tag" i mogu vam reci da cu od onih pitanja izabrati nekih dvadesetak i sa zadovoljstvom odgovoriti na iste. Video ce biti izbacen na YouTube u toku ove nedelje ili najkasnije u ponedeljak! :) Hvala vam sto citate, pratite moj blog, sto me podrzavate i dajete snagu da idem napred! :) Do sledeceg posta, xoxo


Нема коментара:

Постави коментар