среда, 2. јул 2014.

Sest modnih pravila koja zapravo NE postoje!

  Citajuci portal ELLE magazina naisla sam na ovaj clanak koji me je odmah inspirisao da napisem i danasnji post. Licno smatram da pravila treba da se ruse, bar sto se mode tice. Kada malo bolje pogledamo oko sebe videcemo mnogo ljudi u razlicitim odelima. Neki ljudi kombinuju ne spojivo i to moze biti veoma zanimljivo! Nego, hajde da vidimo koja su to fejk pravila koja su se odomacila! 

Mit #1: Bez kombinovanja printova

   Pruge, tufne i cvetni print... Zasto da ne! Ne postoji pravilo koje vam zabranjuje da se igrate, kako i sa bojama tako i sa samim printovima. Mada, ja licno ne volim da kombinujem, takodje i ne volim da vidim kada devojke kombinuju tigraste i zebraste printove u isto vreme, to mi je nekako previse. Kada je samo jedan print u pitanju onda je ok, ali ako oba printa iskombinujemo mislim da to bas i nije zanimljivo!





Mit #2: Da biste nosili maksi haljinu ili siroke pantalone, morate da budete visoki

  Moram priznati da me je ovaj takozvani "mit" naveo u razmisljanje! Smatram da ako je kroj savrsen, devojke koje nisu preterano visoke mogu uz par dobrih stikli da iznesu maksi haljinu i pantalone jednako kao manekenke. Kroj je jedini BITAN u ovoj prici. Znam da i moje drugarice koje su niske nose maksi haljine bez problema i mogu vam reci da im bas lepo stoje!




Mit #3: Svetlucav materijal i sljokice su samo za vecernje kombinacije

  Mini svetlucava haljina stvarno i nije, ali postoje modeli koje mozete sa lakocom da nosite tokom dana. Recimo, kosulja sa sljokicama na kragni, topovi koji su sa jedne strane puni sljokica mozete slobodno kombinovati za neku kombinaciju koju cete nositi preko dana! Moj neki savet je taj da to bude samo jedan komad a da ostatak outfita ostane jednostavan ili ti minimalistican!




Mit #4: Uskladi torbu sa obucom

  Mogu da priznam da sam ja prva za to da se torba uskladi sa obucom! To mi je nekako navika, a i lepse mi je mada ovde kaze drugacije s cime se donekle slazem. Uniformisanost nikada nije bila u modi, niti ce i nije striktno pravilo da cipele to jest boja obuce mora da bude ista kao i boja torbe. Igrajte se sa modom, uzivajte u tome i nemojte dozvoliti da vas jedna boja spreci u tome!


Mit #5: Nikako sokne i sandale sa otvorenim prstima

  Ja sam ovaj nacin nosenja sandala sa otvorenim prstima + sokne videla kod Viktorije Bekam i bas sam o tome pisala u mom postu, koji mozete pogledati OVDE! Svesna sam toga da je nosenje sandala i sokni bio nezamisliv spoj ali nikako zabranjen spoj. Iskrena da budem, ja se jos uvek necu oprobati u takvom nosenju sandala ali svako ko voli da da jedan autenticni pecat svom look-u toplo preporucujem nosenje crne sokne i srebrne sandale. Nekako podseca na school girl play. ;)




Mit #6: Bez kombinovanja zlatnog i srebrnog

  Smatram da je ovaj mit totalno pogresan! Licno sam nosila mesavinu zlatno-srebrnog nakita i prosto sam bila odusevljena istim! Boje su se ba lepo uklopile i bilo je lepo videti ih spojene. Jos lepse izgleda ako se doda nekim cool detaljima, onda je sve to mnogoo bolje i lepse za oko!




P. S.

  Nadam se da vam se ovaj post dopao! :) U toku je snimanje videa za moj channal na YouTubu tako da bih volela da mi posaljete neka svoja pitanja za video pod naslovom "TMI Tag". Naravno, pored toga bih volela vas da cujem... ako imate neku primedbu, kritiku, mozda pohvali, predlog ostavite dole u komentaru, bice mi drago da se javite i iznesete misljenje o mom radu! :) Do sledeceg posta, xoxo

Нема коментара:

Постави коментар