недеља, 27. октобар 2013.

Jedan lep i suncan dan :)

 E ja sam stvarno neodgovorna, hehe. Salim se. :) Nisam izbacivala postove jer sam u guzvi oko faksa i ne znam gde se nalazim od silnih obaveza. Nego, da ne duzim. Posto sam u prosla dva posta pisala o kozmetici red je da malo promenimo sve to, tako da je danasnji post namenjen mom licnom stilu. Pokazacu vam u cemu ja idem od stana do fakulteta i nazad. :)




JaJa spadam u onu grupu devojaka kojoj nije bitno da li su joj stvari firmirane (da tako kazem) ili ne. Volim da nosim sve ono sto meni lepo stoji i u cemu se osecam prijatno pa bilo to kupljeno u New Yorkeru ili u nekom drugom butiku sve mi je jedno. :) 





 Na ovoj fotografiji se lepo vidi da je moj stil potpuno opusten. Ravna kosa, naocare (bez kojih nigde ne idem), torba (prepuna svim i svacim, uskoro ce biti i video o tome), farmerice, patike i ja sam spremna za fakultet. Tog dana sam nosila roze majcicu i odlucila sam da kao dodatak stavim  ovu ogrlicu koju sam sama pravila (i koja je u toku dana rasturena jer je od nje nastala nova). :)



 Tog dana sam nosila torbu koju sam pre nekih cetiri godine kupila u Woman Secret-u. Bila je na nekom nenormalnom snizenju sa 5000din na 999. :) Cim sam je ugledala morala sam da je uzmem, jer tada nisam imala ni jednu torbu braon boje tako da je to bio plus. :)





 Sto se patika tice, njih sam uzela u Forumu. U zadnjih par meseci uvek nahvatam neka snizenja sto me mnogoo ali mnogo cudi, jer obicno uvek neku stvar platim recimo 500dinara i dodjem posle dva dana u tu istu radnju i vidim na ulazu pise: "Popust 50%". :D Patike su duboke, braonkaste boje, sa bodljicama za kojima sam ludaa! :)




 Za fakultet (posto putujem) ustajem rano, podrazumeva se da obavim sve ono sto svaka devojka od nas uradi kad ustane (opere zube, umi se i blablabla :D). E ja se ujutru i nasminkam (kao i ostale devojke pretpostavljam). Naravno, ne sminkam se bas svako jutro ali uglavnom volim da izgledam lepo prvensteno sebi pa onda drugima. Koristim kvalitetnu sminku jer smatram da na lice ne treba stavljati svasta. Moj makeup je toga dana izgledao ovako. :) P. S. Nadam se da cete uspeti da vidite, ali bice u videu sve ojasnjeno.




 To bi bilo to sto se ovog posta tice. Nemoj da mi zamerite ako ugledate neku greskicu, ali s obzirom da mi se spava dobro je sto sam i u opste ovoliko mogla da napisem. :) U pripremi je chanal na YouTubu, u pripremi su i klipovi za sve to ali otom potpm, bicete obavesteni. Do tada, pratite me na FaceBook-u i uzivajte. xoxo



Нема коментара:

Постави коментар