недеља, 20. октобар 2013.

Moje misljenje o Sephori :)

 Tataratatatataaaaaaa!  Evo meee posle krace pauze. Zbog obaveza nisam stigla ranije da izbacim novi post ali izdvojila sam malo vremena za svoj blog i sada sa zadovoljstvom mogu da predstavim novu temuu. :) Dugo sam razmisljala o cemu mogu da pisem i slucajno sam dosla na ideju da pisem o SEPHORA proizvodima. :)

 Pre par dana sam svratila do Sephore u Forumu s namerom da pogledam njihove pudere. Posto nisam bila u mogucnosti da sad skidam svoju sminku s lica, upitala sam ih da mi daju tester tecnog pudera. Mogu Vam reci da puder nije ni malo los, s druge strane mogu reci da je cak i odlican. Cena im i nije nesto velika, mada ja smatram da kada je u pitanju lice novac nije problem! :) Imala sam prilike da koristim njihov kameni puder i odusevljena sam. Iznenadilo me je to sto je puder postojan i ne skida se tek tako lako. 

Kod kamenog pudera mi se svidja njegovo pakovanje. :) Nekima ce to mozda biti smesno ali samo sam iskrena. :D Ispod samog pudera nalazi se ogledalcee, i ja sam prosto odusevljena samim pakovanjem. :)

 Proizvod koim sam odusevljena je takozvana baza ili ti prajmer, koja se stavlja pre samog pudera na cisto, ocisceno lice. Trenutno je na nekom snizenju i toplo ga preporucujem. :)

 Sephora ima veliki izbor karmina i sjajeva za usne. Karmini su kremasti, divne teksture. A sjajevi su fenomenalni, a i ono sto volim kod sjajeva za usne to je njihov miris. :)

 Uskoro moram obnoviti svoju kolekciju cetkica za sminkanje, i bacila sam oko verovali ili ne na Sephorine cetkice. To nije zato sto trenutno pisem o samoj Sephori vec zato sto su cetkice od prirodne dlake (bar su meni tako rekli). :D

 Nesto sto mene odusevljava su lakovi za nokte. U Sephorinim radnjama mozemo naci njihove lakove ali i OPI lakove i INK. Ima ih u raznim bojama. Meni licno se mnogo vise dopada tekstura OPI lakova.


 Sephorina kozmetika je nesto najjlepse sto sam ja videla i pomirisala u zivotu. :) Opet kazem, ova moja prethodna recenica deluje smesno ali stvarno je tako. Nesto sto me je najjvise odusevilo je to da postoji gel za tusiranje, kupka i mleko za telo u mirisu zvakace gume. :D Ja sam jedno vreme koristila mleko za telo sa mirisom karamele i on je u sebi sadrzao kao sitne sljokice, i bukvalno je imao dve funkcije u jednom (2u1 heh). :) I moja koza je bila mnogo meksa (da tako kazem).







 I za kraj sam ostavila jedan proizvod koi me je totalnoo ali totalnoo odusevio. Slucajno sam spazila stapice za usi i zapitala se: "Pa da li su ovi ljudi normalni da u ovakvoj radnji prodaju stapice za usi!?" Mom cudjenju je dosao kraj kada mi je cura to jest devojka koja radi u Sephori i koja je moja jako dobra prijateljica objasnila da to nisu stapici za usi (i ako izgledaju tako) vec stapici za skidanje sminke. Hmm... ja sam bila u cuduu! To izgleda ovako...
  U stapicimi se nalazi tecnost za skidanje sminke, i kada se stapic prelomi ta tecnost se spusti u ovaj beli deo ili u vaticu, kako god, razumete me. :) U tome je caka. Ali fenomenalna stvar. Odlican 5+ za Sephoru. :D


 Mislim da bi to bilo to sto se ovog posta tice. Mnogi od Vas ce misliti kako ja samo reklamiram make up brendove ali ne, ja volim da pisem o svoj mogucoj sminci sto ima kod nas a i u svetu. :) Prosto me to interesuje. Uskoro ce biti na youtub-u moj kanal gde cu snimati video klipove i bice vrlo zanimljivo, ali to otom potom. :)) Pratite moj blog i moj FaceBook profil! Veliki pozdrav. xoxo




Нема коментара:

Постави коментар