понедељак, 14. октобар 2013.

NYX sminka

 U ovom postu sam htela da pricam o NYX sminci koja je napokon dosla u Srbiju. :) Do te informacije sam dosla gledajuci Zoranin video na YouTubu koja me je i inspirisala da napravim svoj blog.
 Pre nego sto bilo sta napisem o NYX-u samo mogu da kazem da je cena sminke veoma povoljna i mislim da svaka devojka moze da priusti nesto iz njihove bogate kolekcije. :)

 Za pocetak cu pisati o NYX ruzevima za usne. U ponudi imate NYX matt ruzeve i one obicne, najobicnije sto se kaze. :) Prelepe su teksture i nisu u opste skupi. Dugotrajni su sto je najjbitnije i usne cine prirodnim. :)
  
 Meni je omiljena nijansa Pale Pink jer usne cini prirodnijim, i usnama da malo boje sto ja volim. A druga omiljena nijansa mi je Shocking Pink koja je za nocne izlaske fenomenalnaaa! :) Sve pohvale za karmine.

 Takodje, na mene su veliki utisak ostavili bronzeri koji su fenomenalnii. Mozda ce smesno zvucati sto sam ja toliko odusevljena NYX sminkom ali stvarno jesam. :)))



 Sto se pudera tice nisu losi ali ja vecu prednost dajem Max Factor-u jer mi je njihov puder odlican a i godinama unazad ga koristim. Ali bez obzira na to NYX puderi su stvarno odlicni.




 To bi bilo to sto se ovog posta tice. Naravno, NYX imaju jos mnogo toga u ponudi ali mislim da je najbolje da to i sami pogledate, probate i uverite se da su stvarno dobri. :))

  Veliki pozdrav od mene... Pratite me na FaceBook-u, sharujte moj blog i uskoro YouTube chanell! :*
 

Нема коментара:

Постави коментар