четвртак, 26. јун 2014.

So Simple And Beautiful!




  Evo i mene sa novim postom! :) Danasnji post ce biti malo drugaciji od prethodnih. Odlucila sam da vam pokazem kombinaciju koju sam nosila za setnju parkom i odlazak na kafu. Moram napomenuti da nisam od onih devojaka koje pate od toga da im budu sve stvari markirane. Nosim i kombinujem sve stvari koje imam i volim pa makar one kupljene i kod kineza, haha. :)




  Za danasnju setnju parkom i odlazak na takozvanu "trac" partiju sa sestrom, htela sam da obucem nesto sto nije ni elegantno a nije ni sportsko. Obukla sam crne pantalone koje sa strane imaju liniju koja je od prevrnute koze i gore crni top. Da bih razbila svo to crnilo odlucila sam se za kratku sivu jaknicu. :) Sto se obuce tice obula sam patike koje su verovali vi meni ili ne mnogo udobne i ako imaju platformu. Kada hodam u njima imam utisak kao da sam bosa, mnogo su lagane za nosenje. I uz sve to nosila sam malu pismo torbu koja je slicne boje kao i same patike. Posto je bila dnevna varijanta u pitanju od nakita sam nosila samo prsten i narukvicu ali njih cu vam pokazati u videu pod nazivom "June Favourite"












Crni top: Terranova
Pantalone: New Yorker
Patike: Metro
Torbica: poklon
Siva jaknica: Atmosphere

P. S.
  Za koji dan stize video koji ce biti vezan za sam moj blog! A do tada uzivajte u nekoj od mojih obrada pesama OVDE ! Do sledeceg posta, xoxo.



Нема коментара:

Постави коментар