среда, 5. март 2014.

Victoria Beckham i njen glavni trend: sandale + carape

  Kada pomenemo Victoriu Beckham odmah znamo da je ona supruga slavnog fudbalera Davida Beckhama. Mada kada bi to zanemarili znamo da je ona engleska pevacica, kantautor, plesacica, modni kreator i pisac. Bila je clanica grupe "Spice Girl's" i kada se grupa raspala pocela je samostalnu muzicku karijeru. Victoriu smatraju za medjunarodnu ikonu stila, sto i ja licno mogu da potvrdim. Svoj uspeh sto se mode tice postigla je 2004. godine kreirajuci liniju dzinsa za modnu marku "Rock & Republic". 



  Moj danasnji post je vezan za njeno pojavljivanje na pariskim ulicama. Ona je tada prosetala jedan od svojih najboljih autfita do sada... U Pariz je doletela iz Kejptauna u njenom autenticnom look-u: slim, taman jeans, crne salonke, teget mantil ili ti kaput, pustena kosa, naocare i to je tipicno za nju. Medjutim, na lansiranju kolekcije u robnoj kuci "Printemps" pojavila se u totalno drugacijem izdanju. Bila je obucena u sivim vunenim hulahopkama koje je uparila sa crnom suknjom na falte, duzine 3/4 i slicnim puloverom sa crvenim detaljima. 





  Fokus je ipak najvise bio na njenim stopalima. Umesto nekih salonki, Victoria je vunene carape uparila sa sandalama otvorenih prstiju i kaisciceom oko clanaka. Iskrena da budem, ja nikada ne bih mogla da uparim ovakve dve stvari jer mi nekako ne idu. Mada, sama moda dozvoljava sve to, ali opet ne. Zanima me neko Vase misljenje o njenom stajlingu? Sta vi mislite... Like or dislike? :) xoxo

Нема коментара:

Постави коментар