уторак, 4. март 2014.

Divne kreacije iz glavne kolekcije za prolece 2014.-te brenda "H&M"

 Citajuci na internetu portal magazina "Grazia" naletela sam na clanak koji je posvecen Svedskom brendu "H&M"-u i prosto se odusevila njihovim kreacijama iz glavne kolekcije za prolece 2014.-te koji je predvidjen za sve srednjoskolke sa stilom. Tacnije, sama kampanja brenda se zove "H&M Divided".

  
Slika preuzeta sa sajta "Grazia" magazina
 Sam brend "H&M Divided" predlaze dizajne koje ce svaka mlada dama ili ti srednjoskolka pozeleti da ima u svom ormaru. Svi znamo da se u skolama trazi malo drugacije oblacenje, svedenije e pa po mom misljenju je "H&M" napravio odlicne kreacije za prolece 2014.-te. U samoj kolekciji se mogu naci razni printovi, moderne farmerke, majice, kosulje, haljine. Bilo koji komad iz ove kolekcije ce Vas uciniti posebnom i lepsom. 






 Kada sam ja bila srednjoskolka secam se da je oblacenje mojih vrsnjaka i mene bilo nekako drugacije nego danas. Imam utisak da se danas ucenice ponekad bolje obuku i od same profesorke. Tako da smatram da "H&M Divided" kreacije su uradile pravu stvar i ucinile da se tinejdzerke obuku u skladu sa svojim godinama. :) Naravno, ne mora da znaci da ako je "H&M" izbacio novu kolekciju da ce se svi voditi njom... Svako od nas ima neki svoj licni stil oblacenja, i svako od nas nosi ono sto ima i sto sebi moze da priusti ali mislim da je "H&M" lepo pokazao svim srednjoskolma kako treba i sta je za sam taj uzrast dobro za nosenje. Kreacije se mogu kombinovati uz sta god Vi pozelite, jer sam sigurna da necete pogresiti.





 Tako da drage moje tinejdzerke, srednjoskolke i dame nadam se da cete se sloziti sa mnom. :) Do skorog vidjenja, veliki pozdrav. xoxo

Izvor: grazia.rs



Нема коментара:

Постави коментар