четвртак, 6. март 2014.

Pet nacina da podmladite svoj osmeh! :)

  Svima nama je bitan nas osmeh! Pronasla sam nekoliko saveta kako da odrzite bele i sjajne zube bez puno odricanja. Naravno, pored svih ovih saveta koje cete procitati postoje i jos mnogo istih ali ja sam ove izdvojila. :) 





  Brzo i jeftino!
  Prosecan covek popije preko oko 400 soljica kafe godisnje. To je odlicno za nase ugostitelje ali nova istrazivanja su pokazala da zuti zubi uticu na to da izgledate i do 13 godina starije. Najbrzi nacin da ublazite ovu pojavu je da nanesete ruz za usne, naravno podrazumeva se na zene. :) Treba da se izbegavaju narandzasti i crveni karmini, dok je zagasitoljubicasta nijansa idealan izbor karmina jer ona neutralise zutilo. 

  Neophodan luksuz!
  Skidanje kamenca i poliranje zuba bi trebalo da budu neizostavan deo redovne posete zubaru, bar jednom godisnje. Osim detaljnog pregleda kojim se proverava stanje desni i zuba, skidanje kamenca i poliranje zuba ce ukloniti mrlje i uciniti da Vas osmeh zablista.

  Jeftino a korisno!
  Konac za zube je cesta pojava u mnogim kupatilima. Trecinu ukupne povrsine zuba cine upravo strane koje se medjusobno dodiruju i stoga je sa tih delova tesko odstraniti ostatke hrane i kamenac sto moze dovesti do bolesti desni, pojave karijesa i tamnih mrlja. Tako da, pravac apoteka i nabavite sebi konac koji ce da sluzi a ne da stoji u kupatilu i hvata prasinu. :)




  Izbeljivanje, da ili ne!?
  Tretmani za izbeljivanje zuba namenjeni kucnoj upotrebi i koji su veoma niskih cena cesto su neprakticni i nepouzdani. Tako da za samo izbeljivanje zuba trebamo se obratiti profesionalcima. Cula sam da su laserski tretmani najbrzi i postizu najbolji ucinak. Sam laser ih moze prosvetleti i za osam nijansi u toku jednog tretmana, a sam efekat traje do tri godine.
  Opravdana investicija!
  Vecina ljudi ustukne kad cuje rec "proteza", ali ona vise ne podrazumeva usta puna metala. Mada, ja sam za to da se za protezu treba odluciti tek kada stvarno neko ima problema sa zubima i kada njegovim zubima nema spasa... da tako kazem.



  Nekoliko saveta za bolji i lepsi osmeh! Redovno posecivanje zubaru, zdrava ishrana, pravilno pranje zuba to je spas. :) Do novog post-a, veliki pozdrav! xoxo

Нема коментара:

Постави коментар