уторак, 4. март 2014.

Odusevljena revijom Karla Lagerfelda + manikir sa njegovim likom!

  Citajuci danas casopis "Elle" naletela sam na sledeci naslov: "Chanel: Dobrodosli u supermarket Karla Lagerfelda!" Moram priznati da me je sam naslov zaintrigirao i morala sam clanak da procitam od A do S. :) Ostala sam bez teksta, naravno u pozitivnom smislu i nisam mogla a da ne prokomentarisem to i objavim post na ovu temu. Slobodno mogu reci da je Karl Lagerfeld zadao zadatak svim robnim kucama na svetu! On je uspeo da transformise pistu u "Grand Palaisu" na Pariskoj nedelji mode u veseo, masovan supermarket i tako priredio svima nama spektakl o kome ce se pricati danima, nedeljama pa cak i mesecima! 





  Karlova miljenica Cara Delevingne je zajedno sa ostalim devojkama prosetala tom neobicnom pistom i prikazala najnovije modele Chanela za jesen/zimu 2014.-te u paru sa metalnom korpom. Samo Karl Lagerfeld koji je po meni vizionar moze da osmisli ovako nesto i zensku torbu pretvori u metalnu korpu za kupovinu! Stvarno neverovatno, zar ne!? Devojke su u prilicno urbanim sportskim modelima isle od police do police kupujuci Chanel hleb, parfeme jer je sama zamisao ta da je to supermarket u kome mozete sve naci : od najboljih modela danasnjice do samih slusalica. 


  Sami modeli su bili u svim nijansama baby pink boje i ostalih veselih, primarnih boja. Uglavnom na revijama mozete videti manekenke koje su u visokim potpeticama, medjutim Karl Lagerfeild ne bi bio Karl Lagerfeild da nije izmenio i to neko pravilo... Patike i ravne, duboke sportske cizme su bile jedina obuca koja je setala Chanelovim supermarketom. 





  Modnom pistom (na moje veliko odusevljenje) je prosetala i Kendall Jenner. Reviji je prisustvovao modni creme de la creme Leigh Lezark, Melanie Griffith ali naravno i sama Rihanna koja je na Pariskoj nedelji mode zasenila sve prisutne i dokazala da je jedna od modernijih i stilizovanih javnih licnosti. 




  Ja sam veliki ljubitelj Karl Lagerfeilda i odusevljena sam ovom njegovom revijom i samim njegovim kreacijama! On je definitivno fenomen u svetu mode koji likom i delom konstantno sokira i izaziva. Nego, danas sam naletela na fotografiju koja mi je dala ideju da mozda i ja jednog dana odradim ovakav manikir. :) Inace, manikirka Medeline Poole je osmislila manikir "Karl Lagerfeild" i odmah sliku izbacila na svoj Instagram profil. Mislim da ce ovi vickasti i prevashodnno fashion nokti, postati ubrzo no.1! 

Zar nije originalno!? Pravi fashion nokti. Nokti sa likom velikog vizionara!!!
Izvor: Gogle.com i Elle magazin

Нема коментара:

Постави коментар