петак, 7. март 2014.

Zvezda Paris Fashion Weeka!

  Pevacica sa Barbadosa Rihanna je na Pariskoj nedelji mode zasenila sve prisutne svojom pojavom. Njena pariska avantura je pocela na "Balmain" reviji a zavrsila se na reviji "Givency". Brend "H&M" je imao jedan od najboljih prvih redova na PFW-u kao sto su Jessica Alba, Miranda Kerr ali to nije vredelo. Rihanna ih je zasenila svojom pojavom i zaobisla je reviju svedskog giganta da bi na Balmainovoj, Lanvinovoj, Diorovoj, JPG i Givency reviji prosetala neke od najskupocenijih i najsokantnijih krpica na ovom izdanju Pariske nedelje mode!





  Lavinovu reviju pevacica je pratila u urbanom, casual autfitu: peplum jakna uparena sa sivim krznenim prslukom, pamucnim sirokim helankama, sve sa crnim ravnim cipelama i sesirom. Na Diorovoj reviji se pojavila u crnoj haljini sa halterima, koju je zaokruzila sa crvenom bundom i niskom bisera, i to je ocenjeno kao njen najglamurozniji look na Pariskoj nedelji mode.




  Rihanna ne bi bila Rihanna a da se nije pojavila na Balmain zurci i JPG reviji u sokantnom autfitu. Naime, nosila je toples to jest, mrezastu bluzu i tako setala svoje intimne delove, dok je krznenim salom na reviji francuskog dizajnera uspela ipak da ostavi nesto masti. 




  Izdvojila sam nekoliko njenih autfita i opisala ih. Da je zasenila sve prisutne, jeste. Ja nisam htela da prokomentarisem sve njene autfite ali ovi su mi nekako bili najzanimljiviji. :) Jedna je RiRi. xoxo

    -P. S.-
  Danas sam imala jako tezak i naporan dan i zato se izvinjavam svima Vama koji pratite moj blog ako ima nekih gresaka! :) Nemam snage prosto vise ako mi verujete. Do sledeceg posta, veliki pozdrav! :) 

Нема коментара:

Постави коментар